Klantenservice
Veilig bestellen
Veilig, voordelig en vertrouwd. Dat geldt natuurlijk ook voor je bestelling. Met jouw gegevens gaan we strikt vertrouwelijk om. Bestellen en betalen doe je bij ons in een beveiligde omgeving. Bovendien gelden de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. In België geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Klachten
Niet tevreden over het geleverde product of de service? Laat het ons weten via het contact formulier. Wij zullen binnen twee werkdagen inhoudelijk op de klacht ingaan. Ben je het niet eens met de voorgestelde oplossing? Dan verwijzen wij je graag door naar de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Tips voor veilig bestellen bij de Dierenapotheek
- Geef nooit je wachtwoord aan iemand anders en kies een sterk wachtwoord
- Kies een veilig betaalmiddel, zoals IDEAL, MisterCash of creditcard
- Verspreid geen url's van pagina's die je bekijkt wanneer je bent ingelogd
- Druk de betaalpagina af en controleer de afschrijving bij je bank
Feedback company
Dierenapotheek.nl kiest voor Feedback Company om transparantie en vertrouwen te bevorderen in de ervaringen van onze klanten. Wij geloven dat de feedback van onze klanten van onschatbare waarde is en streven ernaar om de beste service te bieden voor huisdieren. De beoordelingen op Feedback Company bieden potentiële klanten een waardevol inzicht in de kwaliteit van onze producten en diensten. Bekijk het reviewbeleid van Feedback Company.